ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان در ماه رمضان انجام می‌شود
کد خبر: 4048004
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان در ماه رمضان انجام می‌شود

نماینده شورای عالی قرآن در خوزستان با بیان اینکه امروز نشستی با موضوع بررسی کیفیت ضبط تلاوت قاریان خوزستان جهت پخش در وعده‌های اذان گاهی در صداوسیمای استان برگزار شد، از ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان در ماه رمضان خبر داد.

مهدی دغاغلهمهدی دغاغله، نماینده شورای عالی قرآن در خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه امروز 20 فروردین نشستی با حضور مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با موضوع ضبط تلاوت قاریان استان و تقدیر از آنها برگزار شد گفت: یکی از موضوعات مهم این نشست، بررسی کیفیت ضبط تلاوت قاریان خوزستان جهت پخش در وعده‌های اذان گاهی است.

وی ادامه داد: تلاوت اذان‌گاهی قاریان استان خوزستان و ضبط آنها، مساله‌ای است که مدت‌ها پیش آن را پیگیری می‌کردیم. طی یک فراخوان تلاوت‌های قاریان را جمع آوری کردیم و به شورای عالی فرستادیم. آنها تلاوت‌ها را شنیدند و تعدادی از قاریان را برای این کار مشخص کردند که از آنها تلاوت همراه با تصویر ضبط کنیم تا در وعده‌های اذان گاهی پخش شود.

دغاغله گفت: ما اسامی و فیلم تلاوت 70 قاری را برای شورای عالی فرستادیم که در نهایت آنها 40 نفر را تایید کردند. سعی بر این است که ضبط تلاوت این قاریان در ماه مبارک رمضان انجام شود.  

نماینده شورای عالی قرآن در خوزستان افزود: مقرر شد برای ضبط این تلاوت‌ها از دکور فعلی جزءخوانی قرآن کریم که در حسینیه ثارالله(ع) برای جزءخوانی ماه مبارک رمضان طراحی و برپا شده، استفاده شود تا کار ضبط تسریع پیدا کند.

وی گفت: موضوع دوم این نشست قدردانی از مرتلینی است که در حال جزءخوانی در حسینیه ثارالله(ع) هستند و این برنامه به طور زنده از سیمای خوزستان پخش می‌شود. مقرر شد قدردانی از این مرتلین 29 ماه مبارک رمضان و در شب عید فطر انجام شود.

انتهای پیام
captcha