برگزاری محفل «شبی با قرآن» در امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود
کد خبر: 4048587
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

برگزاری محفل «شبی با قرآن» در امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود

رابط کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان ممتاز استانی و شهرستانی، محفل معنوی شبی با قرآن در بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) برگزار می‌شود.

 محفل «شبی با قرآن»به گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم اسبری، رابط کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، ۲۲ فروردین‌ماه، از برگزاری محفل «شبی با قرآن» در این امامزاده خبر داد و  اظهار کرد: محفل معنوی شبی با قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود برگزار می‌شود.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، افزود: این مراسم معنوی، روز جمعه 26 فروردین‌ماه، مصادف با 13 رمضان راس ساعت 9:30 شب و با حضور قاریان ممتاز و برجسته استانی و شهرستانی انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) نیز همراه و همگام با مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مختلف مردم و اهالی ولایتمدار بخش لاهرود در این محفل قرآنی حضور فعال خواهند داشت.

اسبری خاطرنشان کرد: جلسات و محافل قرآن یکی از ظرفیت‌های مهم در تقویت بنیان خانواده‌ها از طریق ترویج معارف اسلامی است و فرصت‌های بهره‌مندی آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از معارف قرآنی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: بسط و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه عامل ارتقای فرهنگ اسلامی است و توسعه مفاهیم قرآن کریم در بین آحاد مردم و عمل کردن به دستورات و احکام الهی موجب کاهش بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha