کارکردهای واقعی مساجد اردبیل پیشرفت خوبی نشان نمی‌دهد
کد خبر: 4048620
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

کارکردهای واقعی مساجد اردبیل پیشرفت خوبی نشان نمی‌دهد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: متاسفانه کارکردهای واقعی مساجد حتی در زمینه عمران و آبادانی پیشرفت خوبی نداشته و بایستی در این زمینه تمام اقدامات جامعه اسلامی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و حتی ورزشی با محوریت مساجد صورت گیرد.

مصطفی آمون کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ۲۲ فروردین‌ماه، در دیدار با مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل، اظهار کرد: متاسفانه کارکردهای واقعی مساجد حتی در زمینه عمران و آبادانی پیشرفت خوبی نداشته و بایستی در این زمینه تمام اقدامات جامعه اسلامی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و حتی ورزشی با محوریت مساجد صورت گیرد.

 آمون گفت: توانایی بالقوه در حوزه هنری وجود دارد که زمینه گسترش همکاری با کانون‌های مساجد نیز فراهم شده و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: جشنواره «ایران دل» یکی از بزرگترین برنامه‌های شاخص فرهنگی در سال گذشته بود که به همت حوزه هنری رویداد و شاهد یک تحول عظیم فرهنگی در استان بودیم.

این مقام مسئول، یادآور شد: متاسفانه کارکردهای واقعی مساجد حتی در زمینه عمران و آبادانی پیشرفت خوبی نداشته و بایستی در این زمینه تمام اقدامات جامعه اسلامی از لحاظ سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و حتی ورزشی با محوریت مساجد صورت گیرد. 

وی اذعان کرد: اگر اکثر برنامه با محوریت مسجد باشد شاهد رشد علمی و آموزشی نوجوانان و جوانان همراه با معنویات خواهیم بود و در طول تاریخ این مهم‌ترین اولویت کارکرد مساجد بوده و حتی در دوران اوایل انقلاب شاهد هستیم که همه امور اجرایی کشور در مساجد صورت می‌گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: حوزه هنری در عینیت بخشی هنر انقلاب اسلامی همیشه پیشگام بوده و به صورت انقلابی و جهادی برای توانمندسازی فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان گام‌های اساسی برداشته‌اند.

انتهای پیام
captcha