برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن المجتبی(ع) در اردبیل
کد خبر: 4049859
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن المجتبی(ع) در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با ۲۸ فروردین‌ماه، ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن المجتبی(ع) در کانو‌ن‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

حسن مجتبیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۷ فروردین‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی(ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و هنری در کانون‌های مساجد استان اردبیل برپا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی مجالس جشن و سرور به مناسبت ولادت کریم اهل بیت در بین الصلاتین نمازهای جماعت از جمله این برنامه‌ها است و جلسات تلاوت قرآن کریم همزمان با شب و روز میلاد از دیگر برنامه‌ها به همین مناسبت است.

وی خاطرنشان کرد: اهدای بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و تجلیل و تکریم از «روزه اولی‌ها» در کانون نیز برگزار خواهد شد.

آمون ادامه داد: اجرای گروه‌های هنری سرود و نمایش و پخش فیلم‌های مناسبتی در کانون‌ها و اجرای مسابقه نقاشی کودکان با موضوع «مسجد محله ما» از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: مسابقه کتابخوانی از زندگانی و سیره امام حسن المجتبی(ع) به همت کانون‌های مساجد و معرفی کتب با موضوع این امام از دیگر برنامه‌های فرهنگی به همین مناسبت خواهد بود و تولید و انتشار محتواهای رسانه‌ای در فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج سیره امام حسن(ع) نیز جزو برنامه‌های آتی است.

انتهای پیام
captcha