برپایی محفل انس با قرآن کریم در اردبیل
کد خبر: 4050458
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

برپایی محفل انس با قرآن کریم در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) اردبیل، گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان استانی و کشوری همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن المجتبی(ع) به همت کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) برپا شد.

برپایی محفل انس با قرآن کریم در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، قوام صابری، مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) اردبیل، ۲۸ فروردین‌ماه، از برپایی محفل انس با قرآن کریم در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان استانی و کشوری همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن المجتبی(ع) به همت کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) برپا شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) اردبیل، تصریح کرد: این برنامه معنوی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید سادات بزگوشی، کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص)، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل، دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، هیئت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) وحدت اسلامی اردبیل برگزار شد.

وی اظهار کرد: این برنامه‌های قرآنی رویکردی مهم در تبیین منویات مقام معظم رهبری در ترویج مفاهیم قرآن کریم در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است.

صابری اضافه کرد: تاکنون نیز در مناسبت های مختلف تلاش کرده‌ایم تا محافل انس با قرآن کریم با حضور آحاد مختلف مردم برپا شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از جمله مواردی بود که در این محفل قرآنی به آن تاکید شد و از عموم شهروندان درخواست شد تا مسائل بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha