تجدید میثاق جامعه کار و تلاش فارس با شهدا
کد خبر: 4052799
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

تجدید میثاق جامعه کار و تلاش فارس با شهدا

همزمان با آغاز هفته کارگر، مراسم تجدید میثاق نمایندگان تشکلات عالی کارگری، کارفرمایی، تعاونگران، مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر و مدیران زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با شهدا در شیراز برگزار شد.

تجدید میثاق جامعه کار و تلاش فارس با شهدا، گلزار شهدای شیراز به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، همزمان با آغاز هفته کارگر، مراسم تجدید میثاق سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به همراه نمایندگان تشکلات عالی کارگری، کارفرمایی، تعاونگران، مسئولان سازمان  بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر این استان، مدیران دستگاه های شورای هماهنگی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان  و کارکنان وزارت متبوع در فارس امروز، 6 اردیبهشت در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

وحید خداپرست، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در این آیین بیان کرد: اگر توفیق خدمتگزاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آن‌ها است.

وی، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مولفه‌های اساسی زندگی مسلمانان دانست و افزود: وظیفه و رسالت ما این است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم.

خداپرست در پایان با تاکید بر لزوم افزایش بهره‌وری در تولید و ارتقای فرهنگ کار و تلاش گفت: این فرهنگ در جامعه کار و تولید استان فارس در سالی که از سوی رهبر عظیم‌الشان انقلاب، تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده با ارتقای خدمات مطلوب و کیفی به جامعه هدف و کارگران و کارفرمایان که در تحقق شعار سال نقش کلیدی و بارزی دارند امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha