شرایط بازار سمنان رو به بهبودی است
کد خبر: 4057381
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

شرایط بازار سمنان رو به بهبودی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه طبق گزارش مسئولان، قیمت‌ها در بازار استان نزولی شده است، گفت: شرایط رو به بهبود است و لذا از مردم می‌خواهیم تا قدری صبوری کنند.

شرایط بازار سمنان رو به بهبودی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان شب گذشته 25 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کنونی جامعه در استان گفت: درخواست داریم تا صبوری و مدیریتی از سوی مردم سراسر استان طی روزهای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها، صورت گیرد.

وی ادامه داد: طبق اعلام مسئولان دولتی قیمت اقلام رو به نزول است و هر چه به جلوتر برویم کار بهتر نیز صورت می‌گیرد و مقوله عرضه و تقاضا توازن خوبی را در بازار رقم خواهد زد.

مطیعی با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم تا هم در خرید خود مدیریت و هم در کنش‌های اجتماعی و اقتصادی، کمی صبوری بیشتر داشته باشند یادآور شد: مسئولان دولتی‌ نظارت بر بازار و توجه به شرایط مردم را داشته باشند و کسانی که می‌خواهند مردم را ناامید کرده و کمبودها را جلوه بدهند باید مورد برخورد جدی قرار بگیرند.

مطیعی با اشاره به اینکه تلاش رسانه‌ها در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه بسیار مؤثر است، متذکر شد: گزارش‌های خوب رسانه‌ها در آرام کردن شرایط و همچنین اطلاع‌رسانی و تهیه گزارش‌ها از ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها در زمره اقدامات خوبی است که این روزها در استان شاهد آن هستیم و اعتماد و امنیت خاطر به مردم انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید واقعیات طرح به مردم گفته شود و نگذاریم که گزارش‌های کذب در جامعه ترویج یابد، اظهار کرد: برخی در صدد القای ناکارآمدی نظام و دولت در اجرای طرح دارند که واقعاً نادیده گرفتن تلاش مسئولان است.

انتهای پیام
captcha