آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی
کد خبر: 4057579
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی

ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی با محوریت بقاع متبرکه در 12 رشته از 21 اردیبهشت آغاز شده و تا 25 خرداد ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینیبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی در 12 رشته حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ20 جزء قرآن کریم،حفظ 10 جزء قرآن کریم،حفظ 5 جزء قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی،قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه از 21 اردیبهشت آغاز شده و تا 25 خرداد سال جاری ادامه دارد.

­­بر اساس شیوه‌نامه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران نحوه ثبت نام در این مسابقات  به شرح ذیل است:

­ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از طریق سایت www.quraniran.ir و صرفاً توسط شخص متقاضی صورت می‌گیرد. لذا ثبت‌نام از طریق سایت‌های دیگر مجاز نبوده و در صورت انجام، لغو می‌گردد.

­شایسته است متقاضیان محترم در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

­متقاضیان گرامی به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام نمایند.

­به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) ثبت‌نام کنند.   

­شرایط عمومی برای شرکت در مسابقات :

­الف) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

* داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکسدار در روز برگزاری مسابقه ضروری است.

­ب) داشتن حداقل 18 سال سن (متولدان 21 خرداد 1383 به قبل).

­ج) اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه.

انتهای پیام
captcha