فراخوان ثبت‌نام در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن
کد خبر: 4060044
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶
در چهارمحال‌وبختیاری

فراخوان ثبت‌نام در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی چهارمحال‌وبختیاری از آغاز نام‌نویسی بانوان قرآنی علاقه‌مند استان برای یک دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم خبر داد.

تدبر در قرآن

مریم قاسمی کُرانی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه ثبت‌نام از بانوان علاقه‌مند برای یک دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره با همکاری بانوان هیئت اندیشه‌ورز و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ویژه مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی سراسر استان به‌صورت متمرکز و هفتگی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت تقویت مبحث تدبر در قرآن، ادامه داد: تدبر در قرآن مسیری برای شناختن کاربرد این کتاب آسمانی در سبک زندگی است و می‌طلبد که به‌ویژه بانوان و مربیان قرآنی با محتوای تدبر آشنا شوند و مباحث ناظر به تربیت نسل که در سوره‌ها آمده برای این افراد تشریح و تبیین شود.

قاسمی بیان کرد: نظیر این دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم چند سال قبل در استان برگزار شد اما به دلیل عدم حضور تعدادی از این مربیان آموزش دیده در استان و اقامت آنان در خارج از استان، ضرورت برگزاری مجدد دوره احساس شد.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان با تصریح اینکه حدود چهل بانوی قرآنی می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند، گفت: این دوره به‌صورت هفتگی در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ در کتابخانه تخصصی قرآن استان واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

قاسمی مهلت پایانی ثبت‌نام در این دوره را تا پایان هفته جاری اعلام و تأکید کرد: افراد ثبت‌نام شده وارد یک فرآیند سه‌دوره‌ای برای اخذ مدرک مربی تدبر می‌شوند که در این مدت کتاب‌ها و منابع تدبر در قرآن مؤسسه تدبر در کلام وحی را می‌گذرانند و در آزمون‌های مربوط نیز باید نمرات حدنصاب را کسب کنند. افرادی که گواهی‌نامه این کلاس‌ها را دریافت کنند می‌توانند در مؤسسات و خانه‌های قرآن به تدریس مباحث تدبر در قرآن بپردازند.

وی گفت: بانوان قرآنی علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان به شماره ۰۳۸۳۲۲۲۴۰۰۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha