آشنایی جوانان با فرهنگ مقاومت از مهمترین محورهای تربیتی است
کد خبر: 4060329
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

آشنایی جوانان با فرهنگ مقاومت از مهمترین محورهای تربیتی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر آشنایی نسل جوان با مقاومت و ایستادگی، گفت: آشنایی با سیره شهدا و فرهنگ ایثار در زمره سیاست‌های این اداره کل است.

آشنایی نسل جوان با مقاومت، یکی از مهمترین محورهای آموزش و تربیت است

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی شاه‌حسینی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان عصر روز گذشته 7 خرداد در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آشنایی با سیره شهدا و فرهنگ ایثار در زمره سیاست‌های این اداره کل است گفت: آشنایی نسل جوان با مقاومت و ایستادگی یکی از مهمترین محورهای آموزش و تربیت در کشورمان است.

وی افزود: رزمندگان ما در فتح خرمشهر ویژگی‌های بارزی داشتند که ایمان و اعتقاد به خدا و راهی که می‌رفتند، قرآن، نماز شب، راز و نیاز با پروردگار در زمره این ویژگی‌ها است که همین ویژگی‌ها بود توانست حکم پیروزی رزمندگان اسلام را امضا کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این استان مهد شهداست اظهار کرد: استان در عملیات بیت‌المقدس که سبب‌ساز فتح خرمشهر شد ۸۵ شهید و ۱۷۰ جانباز را تقدیم انقلاب کرده و این نشان از نقش مهم مردم استان دارد.

شاه‌حسینی با بیان اینکه معلمان باید هوشیار باشند چرا که بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی این روزها، خرمشهرها در پیش است یادآور شد: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت معلمان، نیروی ایمان را در بین دانش‌آموزان‌مان تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha