ادای حق شهدا با پیشرفت علمی و فرهنگی ممکن می‌شود
کد خبر: 4061216
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

ادای حق شهدا با پیشرفت علمی و فرهنگی ممکن می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: شهدا زنده هستند و ما هرچه داریم به برکت خون همین شهدا است، ما باید با پیشرفت روز افزون در زمینه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و سبک زندگی اسلامی و انقلابی، وظیفه و حقی که بر گردن ما دارند را در قبال خون شهدا ادا کنیم.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر 10 خرداد با حضور در گلزار شهدای ارومیه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سرداران شهید آذربایجان‌غربی و مجاهد نستوه استان «حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا حسنی» اظهار کرد: غلامرضا حسنی مرد خستگی ناپذیر دفاع از اسلام و انقلاب بود که در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از علوم دینی و اخلاق اسلامی توانست در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی ایستادگی کند.

وی افزود: مرحوم حسنی با پیروی از احکام اسلامی و سبک زندگی اسلامی زندگی می‌کرد که باید راه و روش این مجاهد نستوه را الگوی زندگی خود قرار بدهیم.

حجت‌الاسلام معزی بیان کرد: سرداران شهید باکری‌ها، علی، مهدی و حمید باکری سه برادری هستند که همواره افتخار آذربایجان بوده و خواهند بود؛ آن‌ها جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم.

وی ادامه داد: شهدا زنده هستند و ما هرچه داریم به برکت خون همین شهدا است، ما باید با پیشرفت روز افزون در زمینه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و سبک زندگی اسلامی و انقلابی، وظیفه و حقی که بر گردن ما دارند را در قبال خون شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha