۱۴ کرمانشاهی مجوز داوری مسابقات قرآن دریافت کردند
کد خبر: 4061611
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

۱۴ کرمانشاهی مجوز داوری مسابقات قرآن دریافت کردند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم که پاییز و زمستان سال گذشته برگزار شد و تا اردیبهشت امسال نیز ادامه داشت ۱۴ نفر با امضای «منشور اخلاقی داوران» مجوز داوری مسابقات قرآن دریافت کردند.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن که در بازه زمانی پاییز و زمستان سال گذشته برگزار شد و تا اردیبهشت امسال ادامه داشت با اعطای مدرک به قبو‌ل‌شدگان و امضای «منشور اخلاقی داوران» پایان یافت.

وی افزود: در این دوره ۱۴ نفر از فعالان قرآنی استان کرمانشاه موفق به دریافت مدرک شدند.

سهیلی تصریح کرد: داوران در سطوح چهارگانه مسابقات قرآن به داوری می‌پردازند همچنین اجرای این طرح منجر به کشف استعداد‌های جدید در عرصه داوری شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت: با اجرای این طرح داورانی که موفق به کسب مجوز داوری شده‌اند می‌توانند به برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا بپردازند.

وی با اشاره به امضای منشور اخلاقی توسط داوران، بیان کرد: با توجه به امضای منشور اخلاقی داورانی که مجوز داوری مسابقات را دریافت کردند می‌توانند در تمامی مسابقات قرآنی کشور داوری کنند.

انتهای پیام
captcha