تشریح برنامه‌های کانون مساجد البرز در دهه کرامت
کد خبر: 4061922
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

تشریح برنامه‌های کانون مساجد البرز در دهه کرامت

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز از اجرای طرح «ضیافت کریمانه» به منظور توزیع غذای‌گرم میان نیازمندان در ایام دهه کرامت در مساجدی که مرکز نیکوکاری و یا امکان طبخ غذا دارند، خبر داد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز گفت: با توجه به اینکه اولین روز دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) است، ویژه برنامه‌های دهه کرامت با شعار محوری «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با عنوان «دختران فاطمی، نور چشم اهل خانه» برگزار شد، افزود: در طول دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف ترویج سبک زندگی ائمه معصومین(ع) و خانواده‌محوری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به تقارن سالروز رحلت جانگذار امام خمینی(ره) و دهه کرامت، اضافه کرد: ویژه برنامه‌های کانون‌های مساجد در ۱۴ و ۱۵ خرداد با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

شکری ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی وهنری ویژه بزرگداشت دهه کرامت، در قالب جشن‌های مردمی، مسابقات کتابخوانی، برنامه‌های هنری و نشست‌های بصیرت‌افزایی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز اضافه کرد: همچنین مراسم دیدار با خانواده معظم شهدا و سرکشی از خانواده‌های جانبازان و ایثارگران به همت ستاد کانون‌های مساجد استان و کانون‌های فرهنگی و هنری شاخص برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه کانون‌های مساجد در راستای حمایت از نیازمندان، افزود: در طول دهه کرامت برنامه‌های حمایتی کانون‌های مساجد در محورهای مختلفی همچون اهدای بسته‌های معیشتی، حمایت مادی و تهیه بسته‌های ارزاق، برگزار می‌شود.

شکری اظهار کرد: همچنین طرح «ضیافت کریمانه» به منظور توزیع غذای گرم میان نیازمندان در ایام دهه کرامت در مساجدی که مرکز نیکوکاری و یا امکان طبخ غذا دارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha