دزفول؛ در بین مراکز پیشتاز در تعداد ثبت نام کنندگان طرح رحله
کد خبر: 4062537
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

دزفول؛ در بین مراکز پیشتاز در تعداد ثبت نام کنندگان طرح رحله

مدیر اجرایی طرح رحله در دزفول با بیان اینکه نام نویسی طرح تابستانه رحله تا پایان خرداد تمدید شد، گفت: تاکنون 120 نفر برای شرکت در دوره قرآنی نام نویسی کرده‌اند و دزفول در بین مراکز پیشتاز در تعداد ثبت نام کنندگان است.

دزفول؛ در بین مراکز پیشتاز در تعداد ثبت نام کنندگان طرح رحلهدانیال فرهانی، مدیر اجرایی طرح رحله در دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه نام نویسی طرح تابستانه رحله از 15 اردیبهشت آغاز شد، گفت: تاکنون 120 نفر برای شرکت در دوره قرآنی نام نویسی کرده‌اند و دزفول در بین مراکز پیشتاز در تعداد ثبت نام کنندگان است.

وی اظهار کرد: طرح ملی رحله با محوریت حفظ چهار جزء قرآن کریم در ۵۰ روز است که ویژه برادران و در رده سنی ۱۴ تا ۲۴ سال تحت نظر مؤسسه فرهنگی بیت الاحزان فارس با حضور استادان برجسته و کادر حافظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود. 

مدیر اجرایی طرح رحله در دزفول در پایان از تمدید ثبت‌نام برای علاقه‌مندان تا پایان خرداد خبر داد و گفت: این دوره به میزبانی دانشگاه فرهنگیان دزفول برگزار می‌شود. برگزاری کلاس‌های فوق برنامه مانند آموزش خط نسخ، کلاس‌های تقویت انگیزه و تمرکز حواس، اعطای گواهینامه معتبر و امکانات خوابگاهی کامل از مزایای این دوره برای شرکت‌کنندگان است.  

یادآوری می‌شود، طرح ملی رحله با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره و جزء ۳۰ به صورت شبانه‌روزی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مرکز قرآنی حوزه‌های علمیه کشور برای هشتمین سال پیاپی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha