محفل انس با قرآن کریم در بیله‌سوار برگزار شد
کد خبر: 4063455
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

محفل انس با قرآن کریم در بیله‌سوار برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی هنری صالحون شهرستان بیله‌سوار از برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور اعضای این کانون به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

محفل انس با قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسلم آذرپور، مسئول کانون فرهنگی هنری صالحون شهرستان بیله‌سوار، ۲۱ خردادماه، در محفل انس با قرآن کریم در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور اعضای این کانون به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری صالحون شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: تجلیل از بچه های مسجد که مزین به نام «رضا» بودند از دیگر بخش های این محفل معنوی بود.

وی اظهار کرد: تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید توسط اعضای کانون و آشنایی با مفاهیم کلام الهی توسط امام جماعت مسجد از جمله بخش‌های این مراسم است.

آذرپور خاطرنشان کرد: برنامه متنوعی فرهنگی همزمان با دهه کرامت برای اعضای این کانون برگزار شده بود و این برنامه نیز همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) در راستای تجلیل از اعضای کانون مزین به این نام بود.

مسئول کانون فرهنگی هنری صالحون بیله‌سوار افزود: استقبال اعضای کانون همیشه از برنامه های فرهنگی و قرآنی این کانون بسیار خوب است و تلاش می‌کنیم تا با برپایی برنامه از خدمات این اعضا تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام
captcha