بمباران همه جانبه دشمنان در حیطه هویتی علیه جوانان
کد خبر: 4064554
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
یامین‌پور مطرح کرد:

بمباران همه جانبه دشمنان در حیطه هویتی علیه جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال گذراندن دورانی دشوارتر از دوران دهه شصت و بعد از آن هستیم، گفت: علت آن این است که ما هیچ وقت در این شرایط بمباران همه جانبه دشمنان در حیطه هویتی نبودیم.

وحید یامین‌پور، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به گزارش ایکنا از فارس، وحید یامین‌پور، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز، ۲۵ خرداد در گردهمایی معاونان فرهنگی امور جوانان این وزارتخانه که در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه در حال گذراندن دورانی دشوارتر از دوران دهه شصت و بعد از آن هستیم، گفت: علت آن این است که ما هیچ وقت در این شرایط بمباران همه جانبه دشمنان در حیطه هویتی نبودیم.

وی افزود: موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی را مقام معظم رهبری به درستی به آن اشاره کردند اما این حوزه به صورت تصاعدی افزایش یافته و هم اکنون در شرایطی هستیم که با فاصله سخت و دشوار فرهنگی و رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم و جوانان ما در حال ترور روانی هستند که امید و هویت آن‌ها در حال آسیب است.

یامین‌پور با یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: گاهی از ماهیت حقیقی نظام و آرمان اصلی و اصیل نظام که در حقیقت نقطه عظیم انقلاب اسلامی بوده است، غفلت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از نظام بروکراتیک و اداری در نظام جمهوری اسلامی تعریف شده است که ماموریت آن‌ها تذکر مدام در خصوص دستیابی به اهداف و افق‌ها و تربیت نفوسی است که بتواند بار انقلاب اسلامی را به دوش بکشند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، نسبت این دو موضوع را همچون نسبت جان و جسم و روح و کالبد عنوان کرد و افزود: اگر از این بخش هویت‌ساز و تربیتی و معنوی غفلت شود، این جسم و کالبد هر چه که سرخوش باشد از آن افقی که برای آن ترسیم شده دور و غافل خواهد ماند.

وی اضافه کرد: اگر افراد در این حوزه هم شعاع با افق انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی و امام راحل و هم نفس با شهدا و معلمان انقلاب اسلامی نباشد این ماموریت را ضایع کرده و به نوعی خیانت کرده‌اند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر این پرسش مطرح شود که مسئولیت امور جوانان برعهده کیست؟ باید گفت که به رسم ماموریت این وظیفه بر عهده ماست، ادامه داد: انجام مأموریت‌های محوله در حوزه جوانان بر عهده این وزارتخانه است و همه موضوعات را از ما می‌خواهند و اگر ما هر روز این موضوع را به خود یادآور کنیم که چه مأموریتی داریم این موضوع کمک خواهد کرد که در این راه متعهد بمانیم.

انتهای پیام
captcha