ارائه بیش از ۱۰۰۰ خدمت پزشکی رایگان در لردگان
کد خبر: 4064619
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
در استقبال از کنگره ملی شهدای عشایر؛

ارائه بیش از ۱۰۰۰ خدمت پزشکی رایگان در لردگان

مسئول بسیج جامعه پزشکی از ارائه بیش از ی‌کهزار خدمت به اهالی منطقه عشایری کوه‌ریگ شهرستان لردگان در استقبال از کنگره ملی شهدای جامعه عشایری خبر داد.

خدمات پزشکی رایگان در لردگان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سرهنگ کاظم کبیری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان، گروه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان لردگان به منطقه عشایری کوه‌ریگ اعزام شد.

کبیری با اشاره به خدمات ارائه شده به اهالی در این اعزام، افزود: این خدمات شامل انجام ویزیت پزشک عمومی از ۵۰۰ نفر، توزیع داروی رایگان برای ۵۰۰ نفر، مشاوره روانشناسی برای ۱۵۰ نفر، آموزش‌های بهداشتی و جمعیتی برای ۳۵۰ نفر، واکسیناسیون اطفال برای هشت نفر، خدمات مامایی و معاینه مادران باردار برای ۷۵ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: در این اعزام که به مدت دو روز در تاریخ های 24 و 25 خرداد انجام شد، جمعاً يک‌هزار و ۸۳ نفر خدمات رایگان دریافت کردند که در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

انتهای پیام
captcha