نشست شورای موسسات و خانه‌های قرآن ماهشهر برگزار شد
کد خبر: 4065550
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

نشست شورای موسسات و خانه‌های قرآن ماهشهر برگزار شد

جلسه ماهانه شورای موسسات و خانه‌های قرآن کریم شهرستان امروز 30 خردادماه برگزار شد.

جلسه ماهانه شورای موسسات و خانه های قرآن کریم شهرستان بندرماهشهر*

به گزارش ایکنا از خوزستان، جلسه ماهانه شورای موسسات و خانه های قرآن کریم شهرستان بندرماهشهر با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، مدیران موسسات و خانه های قرآن دوشنبه ۳۰ خرداد ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بر لزوم هم افزایی و مشارکت موسسات و خانه های قرآن کریم تاکید نمود و از تشکیل شورای موسسات و خانه های قرآن کریم خبر داد

این شورا در راستای تقویت و توسعه فعالیتهای قرآن و عترت در سطح شهرستان بندرماهشهر با همکاری ادارات، سازمانها ، مربیان قرآن و خیرین اداره خواهد شد و از تمامی ظرفیت ها جهت رشد کمی و کیفی فعالین قرآنی استفاده خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که از تاسیس مجموعه های قرآنی در سال ۱۴۰۱ و اخذ مجوز رسمی فعالیت قرآنی استقبال می‌کنیم تاکید کرد: در مرحله اول توانمندسازی و رشد کیفی موسسات و خانه های قرآن را هدفگذاری خواهیم کرد.

بودجه فرهنگی شورای راهبردی فقط گوشه ای از منابع و ظرفیت های شهرستان است و با پیگیری و برنامه ریزی منسجم و هدفمند می‌توان از همه نهاد ها و سازمان ها درخواست کرد که در ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم مشارکت کنند.

در ادامه جلسه مدیران موسسات و خانه های قرآن کریم شهری و روستایی شهرستان به ترتیب نظرات و دیدگاه های خود را در این خصوص بیان کردند. 

انتهای پیام
captcha