اساتید دانشگاه از شاخصه‌های شهید چمران الگو بگیرند
کد خبر: 4065781
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
فرمانده سپاه نینوا :

اساتید دانشگاه از شاخصه‌های شهید چمران الگو بگیرند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه دانشگاه مبدا همه تحول ها می‌باشد، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای اسلامی داشته باشیم برای عملی شدن این مسئله ضروری است شاخصه‌های رفتاری و علمی شهید چمران الگوی همه اساتید دانشگاه‌های ما قرار گیرد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان،سردار علی ملک شاهکوهی،فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۳۱ خرداد در همایش روز ملی بسیج اساتید که در سالن شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد، گفت: شخصیت والای شهید چمران و حقیقتا امروز یکی از ارکان جهادتبیین در دانشگاه‌ها معرفی ویژگی‌های شهید چمران به استادان و دانشجویان دانشگاه‌هاست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: عشق به وطن و تعالیم مکتب اسلام ناب محمدی موجب می‌شود شهید چمران با پیروزی انقلاب اسلامی بعد از ۲۳ سال دوری از وطن، زندگی در رفاه را کنار بگذارد و به کشور بازگردد.

وی با بیان‌اینکه شهید چمران حقیقتا یک عارف دانشمند بود که با آغاز جنگ تحمیلی به یک چریک شجاع در صحنه مبارزه مستقیم با ارتش بعث تبدیل شد، افزود: شهید چمران پایه‌گذار جنگهای نامنظم و چریکی در دفاع مقدس بود و توانست با ساماندهی این نوع جنگیدن ضربات سنگینی به دشمن متجاوز بزند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای اسلامی داشته باشیم باید بدانیم دانشگاه مبدا همه تحول هاست و برای عملی شدن این مسئله ضروری است شاخصه‌های رفتاری و علمی شهید چمران الگوی همه اساتید دانشگاه‌های ما قرار گیرد.

وی با بیان‌اینکه چمران سیاست‌مداری آینده‌نگر و ژرف‌اندیش بود، افزود: اگر قرار است الگوی مناسبی را به نسل جوان و نسل‌های آینده ارائه کنیم بدون تردید الگویی برتر و جامع‌تر از شخصیت چمران در این عصر و زمانه یا وجود ندارد یا بسیار اندک است.

انتهای پیام
captcha