رونمایی کتاب در کنگره شهدای عشایری/ «نذر سادات» از زبان مادر شهیدان فاضل
کد خبر: 4065794
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

رونمایی کتاب در کنگره شهدای عشایری/ «نذر سادات» از زبان مادر شهیدان فاضل

۲۱ عنوان کتاب با محوریت جامعه عشایری کشور، هم‌زمان با نخستین کنگره ۱۱هزار شهید عشایر کشور با حضور سردار سلامی در شهرکرد رونمایی شد.

رونمایی از کتاب در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کتاب «نذر سادات» روایت‌نامه زندگی مادر شهیدان احمد و کمال فاضل دهکردی، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نشر شاهد به نویسندگی نیره حیدری چالشتری ۳۱ خردادماه هم‌زمان با اولین کنگره یازده هزار شهید عشایر کشور با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

این کتاب به روایت داستانی از زندگی محترم منتظری، مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط‌شکن شهید سید احمد فاضل می‌پردازد که با تأیید هیئت تحریریه و تصویب کمیسیون نشر شاهد این اثر در سطح ملی با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر خواهد شد.

مقدمه این کتاب به قلم غلامعلی حیدری سود جانی، دوست و هم‌رزم شهیدان و استاندار چهارمحال و بختیاری نوشته‌شده است و نویسنده کتاب با قلمی شیوا ابعاد مختلفی از زندگی شهیدان فاضل از تولد تا شهادت را از زبان مادر به تصویر می‌کشد.

گفتنی است شهید احمد فاضل در عملیات بدر و سردار شهید حاج کمال فاضل در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت رسیدند و امروز در آستانه تولد شهید سید احمد فاضل از کتاب زندگینامه مادر این شهیدان رونمایی شد.

در حاشیه اجلاسیه نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور، ، از ۲۱ جلد کتاب با محوریت شهدای جامعه عشایری و همچنین تمبر یادبود کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری کشور در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha