۱۷۰۰ کرمانشاهی در مسابقات سراسری قرآن‌کریم ثبت‌نام کردند
کد خبر: 4065901
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

۱۷۰۰ کرمانشاهی در مسابقات سراسری قرآن‌کریم ثبت‌نام کردند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به ثبت‌نام ۱۷۰۰ کرمانشاهی در مسابقات سراسری قرآن‌کریم، گفت: ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا ۳۰ خردادماه ادامه داشت.

ساحل سهیلی اوقاف کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از ثبت‌نام ۱۷۰۰ کرمانشاهی در مسابقات سراسری قرآن خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام در چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا ۳۰ خردادماه ادامه داشت.

وی افزود: هر فرد در این دوره از مسابقات می‌تواند یک رشته آوایی و یک رشته معارفی انتخاب کند و تعداد شرکت‌کنندگان براساس رشته به یک‌هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

سهیلی با اشاره به برگزاری مسابقات و تعداد شرکت‌کنندگان، گفت: با توجه به روند برگزاری مسابقات تعداد شرکت‌کنندگان مطرح نیست و آنچه که در این دوره از اهمیت بیشتری برخوردار است بیشتر کیفی شدن مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در مرحله آوایی تیرماه سال‌جاری و در بخش معارفی مردادماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ۶ حوزه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: فایل صوتی متسابقین در رشته‌های دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن از ۲۳ مردادماه به سازمان اوقاف ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha