پوستر همایش «مهدویت در اندیشه‌ آیت‌الله‌العظمی صافی» رونمایی شد
کد خبر: 4070589
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

پوستر همایش «مهدویت در اندیشه‌ آیت‌الله‌العظمی صافی» رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی «مهدویت در اندیشه مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی» با حضور شخصیت‌های علمی حوزه و دانشگاه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

رونمایی از همایش بین‌المللی مهدویت در اندیشه‌ آیت‌الله العظمی صافی به گزارش ایکنا از قم، آیین رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی «مهدویت در اندیشه مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی» با حضور آیت‌الله استادی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شخصیت‌های علمی حوزه و دانشگاه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

براساس این گزارش، این همایش با همکاری دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی و دانشگاه باقر العلوم(ع)، جامعة‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش معرفی آرا و اندیشه‌های آیت‌الله صافی گلپایگانی با تأکید بر انتظار و مهدویت برای جهان امروز، تحلیل و تبیین نظریه انتظار در آرا و اندیشه‌های آن مرحوم، تبیین ابعاد مختلف اندیشه‌های بنیادین آن عالم ربانی، پاسداشت علمی مقام آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی و اندیشه‌های بنیادین ایشان در حوزه‌های علمیه، بهره‌گیری از نظریه انتطار آن عالم ربانی و فراهم‌سازی تبادل نظر و گفت‌وگوی علمی و انتظار و مهدویت در جهان اسلام اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha