۲۰۰۰ بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می‌شود
کد خبر: 4070725
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
به مناسبت عید غدیر

۲۰۰۰ بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می‌شود

دبیر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی گفت: اطعام بیش از ۷۰۰ هزار نفر در عید غدیر و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های مستمند از جمله برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، دبیر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، دبیر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 22 تیر ماه در نشست خبری برنامه‌های دهه امامت و ولایت اظهار کرد: غدیر مسئله بنیادین دین اسلام بوده و تاکید بر این موضوع تاکید بر دین است و عالمان شیعه و اهل تسنن بر حقانیت غدیر اتفاق نظر دارند و این عید بزرگ موجب اتحاد بین مسلمانان می‌شود.

وی افزود: در بحث دهه امامت و ولایت ۴۰۰ ویژه‌برنامه جهت تبیین بحث امامت و ولایت در سطح استان برگزار می شود و شعار امسال این دهه«لبیک یا رسول‌الله» است و برگزاری همایش «زنان پیشگامان حریم ولایت»، مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل از محققان عرصه ولایت و امامت از برنامه‌های اجرایی در این مدت خواهد بود.

حجت‌الاسلام فیاضی بیان کرد: ترویج نماز عید غدیر در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، اطعام بیش از ۷۰۰ هزار نفر در عید غدیر، دیدار و تجلیل از سادات و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های مستمند از جمله برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای ویژه برنامه‌های غدیر در ۱۲ پارک محله‌ای ارومیه، یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های مردمی این ایام خواهد بود و راهپیمایی روز عید غدیرخم منتهی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

دبیر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: حضور تیم‌های بسیج پزشکان و تیم‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار، همایش شب شعر، راهپیمایی مردمی از محلات مختلف شهر و تجمع اقشار مختلف مردم در مصلی ارومیه در روز عید غدیر از طرح‌های برنامه‌ریزی شده برای این روز محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha