هم‌افزایی تبلیغات اسلامی و اوقاف خوزستان در برنامه‌های فرهنگی محرم
کد خبر: 4073682
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

هم‌افزایی تبلیغات اسلامی و اوقاف خوزستان در برنامه‌های فرهنگی محرم

نشست معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه خوستان در آستانه ماه محرم با هدف ایجاد زمینه مناسب جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات تبلیغی در استان تشکیل شد.

هم‌افزایی تبلیغات اسلامی و اوقاف خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان درباره برنامه‌های مشترک این دو مجموعه در ماه محرم و صفر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرد آقایی، درباره این نشست که روز گذشته 4 مرداد برگزار شد، گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم و لزوم ایجاد زمینه مناسب جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات تبلیغی در استان و از طرفی وجود نقاط مشترک در برخی امور تبلیغی اعم از مساجد، بقاع و اماکن متبرکه نسبت به برگزاری این نشست اقدام شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این نشست با هدف هم افزایی بین این دو نهاد تاثیرگذار تبلیغی در استان به ویژه در راستای اجرای عملیات فرهنگی پیش رو در ایام محرم و صفر برگزار و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد.

وی ادامه داد: هم‌افزایی در خصوص برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی(ع)، استقرار هیئات مذهبی شاخص در بقاع و اماکن متبرکه استان و سایر فعالیت‌هایی که در آینده در دست اقدام قرار خواهد گرفت از مهم‌ترین موضوعاتی بودند که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این دیدار مقرر شد در آینده نزدیک نشستی با حضور مدیران کل هر دو نهاد و روسای ادارات تبلیغات اسلامی برگزار و زمینه اجرای عملیات‌های فرهنگی مشترک در ماه محرم و صفر مورد تصمیم گیری و اجرا قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha