رشته دعاخوانی؛ بخش نوپای چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4079331
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

رشته دعاخوانی؛ بخش نوپای چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

متسابق رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: رشته دعاخوانی در دو سال گذشته به یکی از بخش‌های مسابقات قرآنی اوقاف در بخش بانوان اضافه شد و به همین علت هنوز نوپاست.

قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در قم، الهام اسکندری، شرکت‌کننده رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات طی سخنانی بیان کرد: رشته دعاخوانی در دو سال گذشته به یکی از بخش‌های مسابقات قرآنی اوقاف در بخش بانوان اضافه شد و به همین علت هنوز نوپاست.

وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته شرکت‌کننده رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم بودم، افزود: سطح مسابقات قرآن امسال در رشته‌های دیگر عالی به نظر می‌رسید اما در رشته دعاخوانی که هنوز نوپاست شرکت‌کننده از نظر کمی و کیفی در سطح معمولی بودند.

اسکندری با بیان اینکه امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور چهره‌های جدید در رشته دعاخوانی باشیم، ادامه داد: جذب افراد مختلف از مساجد و پایگاه‌های بسیج و ایجاد انگیزه و شوق برای آن‌ها جهت شرکت در مسابقات قرآنی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: جامعه قرآنی و اساتید برتر این حوزه سهم بی‌شماری در جذب و ایجاد انگیزه برای جوانان دارند و می‌توانند با تحسین و تشویق تلاوت قاریان جوان آن‌ها را در این مسیر ثابت قدم نگه دارند.

اسکندری با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه توجیهی ویژه متسابقین رشته دعاخوانی، یادآور شد: در رشته دعاخوانی متاسفانه کلیه متسابقین از نوع و چگونگی اجرا اطلاع چندانی نداشتند.

انتهای پیام
captcha