رقابت ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآن نیروی انتظامی گیلان + عکس
کد خبر: 4079568
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

رقابت ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآن نیروی انتظامی گیلان + عکس

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان از برگزاری مرحله استانی سی‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی، بازنشستگان و خانواده‌های وابسته فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات قرآن کریم ۴۰۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت 400 نفر در مسابقات قرآن نیروی انتظامی گیلان

سرهنگ ایمان جهاندیده، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان اظهار کرد: مرحله استانی سی‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی، بازنشستگان و خانواده‌های وابسته فرماندهی انتظامی به مدت دو روز در مسجد نورالزهرا(س) ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات قرآنی در 10 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، درک مفاهیم و نکات تفسیری 1 و 2، حفظ سه جزء، حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل برگزار شد.

جهاندیده با بیان اینکه در این دوره از مسابقات قرآن کریم 400 متسابق از مجموعه فرماندهی انتظامی استان در دو بخش بانوان و آقایان شرکت کردند، افزود: 230 نفر در بخش آقایان و 170 نفر در بخش بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان بیان کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به رقابت‌های سراسری قرآن کریم فراجا که آبان‌ماه سال‌جاری به میزبانی گیلان برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

داوری مرحله استانی سی‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان گیلان را در بخش بانوان رقیه کرمدوست و زهرا طارمیلر، در بخش آقایان نیز محمد قاسمی، اسماعیل لایق برحق، اسماعیل وفایی و محسن حسین‌خواه فومنی برعهده داشتند.

انتهای پیام
captcha