مراسم گرامی‌داشت شهدای نیروی پدافند هوایی در اهواز برگزار شد
کد خبر: 4082696
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

مراسم گرامی‌داشت شهدای نیروی پدافند هوایی در اهواز برگزار شد

به مناسبت سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای پدافند، مراسمی با حضور امام جمعه اهواز در گروه شهید جودکی اهواز برگزار شد.

تقدیر از خانواده شهدابه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز جمعه 11 شهریور در مراسمی که به مناسبت سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای پدافند، در گروه شهید جودکی اهواز برگزار شد، ضمن تبریک روز نیروی پدافند هوایی، یاد و خاطره شهدای ارتش و نیروی پدافند هوایی را گرامی داشت و گفت: عزت و اقتدار امروز این کشور مرهون زحمات نیروهای مسلح و خون شهداست. شهادت از توفیقاتی که خداوند فرا روی بشریت قرار می‌دهد و این مسیری است که خداوند برای بندگان خاص خود باز می‌کند.

وی ادامه داد: این یک نعمت است که خداوند به هر کس عطا نمی‌کند، با استناد به آیه قرآن در سوره مبارکه نساء هر کس که از خدا و رسول اطاعت کند، همراه کسانی خواهد بود که خداوند به آنها نعمت داده است؛ از جمله انبیا، صدیقین و صالحین. شهدای گرانقدر چون مطیع محض خدا و رسول(ص) بودند، این نعمت نصیب آنان شد.

موسوی‌فرد اظهار کرد: شهدای ارتش و خصوصا شهدای پدافند هوایی جزو اولین کسانی بودند که با امام راحل بیعت کردند و این نشانگر اطاعتشان از خدا و رسول(ص) است، باید قدر شهدا و خانواده‌های آنان را دانست، چرا که امام راحل فرمودند شهدا چشم و چراغ این ملتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه گفت: ما باید قدر این نظام و انقلاب را بدانیم اگرچه مشکلاتی نیز وجود دارد و عمده مشکلات این است که هر کجا به سخنان امامین انقلاب عمل نکردیم، دچار مشکل شدیم و هر کجا عمل کردیم، پیشرفت کردیم.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای پدافند هوایی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha