اعلام مراسم حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری
کد خبر: 4082924
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

اعلام مراسم حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و مداحی سیدرضا نریمانی، دوشنبه تا پنجشنبه به مدت پنج شب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و به ترتیب با مداحی علی مهدوی‌نژاد، رضا بذری، مسعود زمانی و حسین هوشیار و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

مراسم حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری اعلام شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از  پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۲ تا ۱۸ شهریور شامل سالروز شهادت امام‌حسن مجتبی(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال می‌شود.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ضیایی، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادق گلزاده و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آهنگران و از شنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی علیرضا زنگی، سیدحسن گلختمی، قاسم جباری، علی بهادری، غلامرضا باقرزاده، غلامحسین حاج قربانی و محمد چراغی برگزار می‌شود.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین عزتی‌مقدم، میرمعینی، رضایی‌قمی و عدالت و با مداحی محمدمهدی رحمانی، احمد خلفزاه، رضا ساعدی، فیض‌ الله‌زاده و محسن قاسمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام خورشیدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام حججی و مداحی حسین اردستانی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و مداحی سیدرضا نریمانی، یکشنبه تا پنجشنبه به مدت پنج شب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و به ترتیب با مداحی علی مهدوی‌نژاد، رضا بذری، مسعود زمانی و حسین هوشیار و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعا توسط سیدعلی حسینی‌نژاد، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای حسین هوشیار و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین هدایت و قرائت دعا توسط سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha