مهرماه؛ زمان اعلام نتایج رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح مسابقات اوقاف
کد خبر: 4083095
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

مهرماه؛ زمان اعلام نتایج رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح مسابقات اوقاف

رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مسابقات استانی اوقاف در کل کشور، ۳۱ شهریور به پایان می‌رسد، گفت: آثار رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح، مهرماه در تهران داوری و پس از آن نتایج اعلام می‌شود.

اصغر خسرویاصغر خسروی، رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره زمان اعلام نتایج رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح اظهار کرد: مسابقات استانی اوقاف در کل کشور، 31 شهریور به پایان می‌رسد. آثار ضبط شده، مهرماه در تهران داوری خواهند شد و بعد از آن نتایج اعلام می‌شود. سهمیه‌بندی هر استان نیز مهرماه مشخص می‌شود. 

وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون معارفی اوقاف نیز گفت: نتایج این بخش نیز در هفته جاری مشخص و به استان‌ها اعلام می‌شود.

همچنین جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان درباره زمان برگزاری اختتامیه مسابقات استانی به ایکنای خوزستان گفت: پس از اعلام نتایج رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح، زمان برگزاری اختتامیه مشخص خواهد شد. بدیهی است این تاریخ پس از اربعین حسینی خواهد بود.

یادآور می‌شود، مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان هفتم و هشتم شهریور برگزار شد. در روز دوم این مسابقات، آثار رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح ضبط و برای داوری به تهران ارسال شد.

انتهای پیام
captcha