امنیت کشورمان را مدیون رشادت‌های ایثارگران هستیم
کد خبر: 4086988
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

امنیت کشورمان را مدیون رشادت‌های ایثارگران هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم، گفت: بایستی از خون شهدا صیانت کنیم و این محقق شدنی نیست مگر آنکه ما مسئولان برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت و خدمت کنیم.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 29 شهریورماه، در همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در استان اردبیل ۷۸۰ شهید متأهل و هزار و ۸۰۰ فرزند شهید، ۷۰۹ آزاده و ۵ شهید تک‌ستاره داریم.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم، تصریح کرد: باید از خون شهدا صیانت کنیم و این محقق شدنی نیست مگر آنکه ما مسئولان برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت و خدمت کنیم.

عباس فنی‌اصل، دبیر علمی اولین همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت هم در این مراسم گفت: ۱۱۴ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که ۱۰۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۳۲ نفر از اساتید عضو کمیته علمی این همایش بودند، تشریح کرد: مجوز ISC برای این همایش دریافت شده بود تا اولین همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت کاملاً علمی و پژوهشی برگزار شود.

فنی‌اصل افزود: ایثار و مقاومت، جهاد و شهادت، مبانی فکری و سبک زندگی شهدا، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هنر، رسانه و فضای مجازی، عرفان، معنویت و شهادت، ایثار و شهادت در گفتمان رهبری انقلاب اسلامی، شخصیت‌پژوهی الگوهای مقاومت، وصایا و آثار شهدا، تحلیل گفتمان وصیت‌نامه شهدای استان اردبیل، مجاهدت‌های خانواده‌های شهدا، مؤلفه‌های فرهنگ عاشورایی، رسالت جامعه در قبال شهدا، سیر تحولی مقاومت در شرایط دیروز، امروز و آینده و جهاد تبیین از جمله محورهای این همایش بود.

انتهای پیام
captcha