قدردانی شورای قضایی خوزستان از کارکنان سپاه پاسداران
کد خبر: 4088532
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

قدردانی شورای قضایی خوزستان از کارکنان سپاه پاسداران

رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن قدردانی از تلاش‌های سرداران، فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های خدمت حضور دارد.

مرکز فرماندهی قرارگاه کربلابه گزارش ایکنا از خوزستان به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به همراه اعضای شورای معاونین دادگستری و شورای قضایی استان در پایگاه منتظران شهادت قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور حضور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های خدمت حضور دارد و به‌عنوان بازوی پرتوان ولایت و امامت در دوران‌های مختلف، چشم فتنه را کور کرده و خار چشم امریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام است.

وی افزود: هرجا سخن از خدمت بی‌منت باشد از سیل، زلزله، مهار کرونا، حضور در خط مقدم جبهه و مقابله با دشمنان اسلام و اغتشاشگران تا خدمت به محرومان و سایر عرصه‌های امید آفرین، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند دری درخشان نورانیت خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

دهقانی گفت: حضور اعضای شورای قضایی استان در این قرارگاه و هفته دفاع مقدس، به‌منظور تجلیل از رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه سرداران، فرماندهان و کارکنان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هم در دوران دفاع مقدس درخشیدند و هم در همه موضوعات جامعه حضور موثر دارند.

در ادامه سردار سرتیپ خادم سید الشهدا، فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور نیز با قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری خوزستان و اعضای شورای قضایی، این دیدار را نشانه قدرشناسی از زحمات سربازان مقام معظم رهبری دانستند.

وی گفت: ما نیز قدردان زحمات قضات و کارکنان دادگستری استان خوزستان هستیم که با تمام وجود در مسیر اجرای عدالت گام برمی‌دارند و در صحنه‌های خطر همواره در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

سردار خادم سیدالشهدا افزود: ماموریت‌های زیادی به عهده این قرارگاه است که با لطف الهی و هدایت فرمانده معظم کل قوا در این ماموریت‌ها، سرافزار و پیروز انجام وظیفه کرده‌ایم و خدا را شاکریم که در خط مقدم دفاع مقدس اسلام و انقلاب تحت فرامین مقام معظم رهبری افتخار خدمت داریم.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: دستگاه قضایی نیز همچون نیروهای مسلح در خط مقدم خدمت صادقانه به مردم قرار دارد و هیچ تدبیری بالاتر از خدمت بی‌منت به مردم نیست.

انتهای پیام
captcha