دشمنان به امنیت نظام چشم طمع دوخته‌اند
کد خبر: 4090286
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

دشمنان به امنیت نظام چشم طمع دوخته‌اند

امام‌جمعه کرج گفت: دشمنان نظام اسلامی به امنیت ما طمع دارند و در نظر دارند که با نفوذ در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی امنیت کشور را به مخاطره بیندازند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از دفتر امام‌جمعه کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، 16 مهرماه به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی این استان اظهار کرد: امروز نیز به‌خوبی روشن‌ شده است که دشمنان نظام اسلامی به همین امنیت چشم طمع دارند و می‌خواهند با نفوذ در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی امنیت کشور را به مخاطره بیندازند.

وی با بیان اینکه ایجاد فساد و شبهه و به چالش‌ کشیدن مردم با حاکمیت و اختلاف‌افکنی بین سران قوا از جمله ترفندهای دشمنان در این عرصه است، افزود: به اذعان اندیشمندان شرقی و غربی در مباحث اجتماعی «فلسفه تشکیل حکومت تأمین امنیت است و اگر امنیت نباشد وجود دولت فایده‌ای ندارد»، این امر نشان از اهمیت بالای امنیت در تمامی نظام‌های عالم دارد.

امام‌جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه در جمهوری اسلامی نیز به امنیت اهمیت ویژه داده می‌شود و به نیرویی که این امنیت را برقرار می‌کند، توجه خاص می‌شود، گفت: عملی که مجموعه‌ نیروی انتظامی در کشور انجام می‌دهد، فقط یک وظیفه معمولی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در یک نظام ارزشی و معنوی فعالیت می‌کند، افزود: رسالت نیروی انتظامی در واقع خدمت به ارزش‌های الهی و فرهنگ اسلامی است که از وحی و ولایت سرچشمه گرفته و در حقیقت حراست از دین و ارزش‌های دینی است.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه نظام اسلامی با سایر ممالک دیگر متفاوت است، چراکه برای اعتلا و سر پا ایستادن آن خون داده‌ شده است، گفت: عشق الهی و عشق به آرمان‌های خدای تعالی در افرادی که در این مسیر فعالیت می‌کنند، همه سختی‌ها را برای آنان آسان کرده و باعث می‌شود تا در سخت‌ترین موقعیت‌ها عقب‌نشینی نکنند و کوتاه نیایند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کسانی که در نظام اسلامی فعالیت می‌کنند برای خدا و استقرار احکام الهی تلاش می‌کنند، بیان کرد: در این مسیر باید تلاش کنیم تا تمامی کارها از روی اخلاص و برای خدای متعال باشد.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه نباید به اسم تأمین امنیت بددهنی کنید، گفت: نیروی انتظامی باید در عین صلابت، قدرت و اقتدار برای اعمال قانون نباید به متهم یا مجرم بددهنی کند، چراکه این امر باعث از بین رفتن اخلاص کار می‌شود.

حسینی‌همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه باید به حقوق متهم و مجرم احترام گذاشت و آن را نادیده نگرفت، اظهار کرد: تفاوت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با پلیس زمان طاغوت توجه به آداب و دستورات اسلامی است.

وی در خاتمه با بیان اینکه کار و وظیفه نیروی انتظامی سنگین و خطیر است، گفت: هرچه کار خطیرتر باشد ارزش او افزوده است.

انتهای پیام
captcha