شرکت ۱۵۰ نفر از فعالان قرآنی لرستان در طرح «بشری»
کد خبر: 4091423
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

شرکت ۱۵۰ نفر از فعالان قرآنی لرستان در طرح «بشری»

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از استقبال ۱۵۰ نفر از از مربیان، حافظان و قاریان قرآن لرستان در طرح آموزش نوین قرآن کریم با عنوان طرح «بشری» خبر داد و گفت: این طرح با هدف کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی در لرستان برگزار می‌شود.

احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز، ۲۰ مهر در آیین افتتاحیه طرح آموزش نوین قرآن کریم با عنوان «بشری»، که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح آموزش نوین قرآن کریم با هدف کیفیت‌بخشی به آموزش‌های قرآنی و پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال ۱۵۰ نفر از مربیان، حافظان و قاریان قرآن لرستان در طرح قرآنی «بشری» در لرستان، گفت: این طرح با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات قرآنی و مؤسسه قرآن یاوران به مدت سه روز در خرم‌آباد در حال برگزاری است.

کاظمی با اشاره به اینکه آزمون و اختتامیه طرح آموزش نوین قرآن کریم در استان لرستان جمعه، ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فاطمه بخشی از مدرسان این دوره هستند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه مربی‌گری از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha