والدین شهدا در دوره سالمندی نیازمند خدمات ویژه هستند
کد خبر: 4091875
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

والدین شهدا در دوره سالمندی نیازمند خدمات ویژه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: والدین معظم شهیدان و ایثارگران، پا به سن گذاشته‌اند و در این شرایط، خود را موظف می‌دانیم برای تأمین نیازمندی دوره سالمندی آنها، برنامه دقیقی داشته باشیم.

جابر ابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، جابر ابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، امروز، 23 مهرماه، در کنفرانس علمی منطقه‌ای «تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی در جامعه ایثارگری»، با بیان اینکه جامعه ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارند، گفت: والدین معظم شهیدان والامقام و ایثارگران بزرگوار، پا به سن گذاشته‌اند و در این شرایط، ما در بنیاد شهید خود را موظف می‌دانیم برای تأمین نیازمندی دوره سالمندی این عزیزان، برنامه دقیقی دشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس علمی تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی جامعه ایثارگری در همین راستا قابل ارزیابی است، افزود: برنامه ریزی برای ارائه خدمات خاص دوره سالمندی جامعه ایثارگری با این هدف انجام می‌شود که والدین شهدا و ایثارگران عزیز، دوره سالمندی خود را با اقل‌ترین درد و رنج سپری کنند.

ابوالفتح زاده افزود: امیدوارم به عنوان متولی ایثارگران معظم با همکاری و تعامل بخش‌های دیگر درمانی، برای رسیدگی به امورات درمانی سالمندان جامعه ایثارگری گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های خالصانه پزشکان طرح پایش سلامت این بنیاد، خطاب به آنان گفت: دست خود را به سوی شما دراز می‌کنیم تا با مشارکت و راهنمایی‌های ارزنده تان، ما را در ارائه خدمات مطلوب به سالمندان جامعه ایثار و شهادت یاری دهید.

انتهای پیام
captcha