جنگ اراده‌ها و افکارها به درستی تبیین شود
کد خبر: 4093364
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

جنگ اراده‌ها و افکارها به درستی تبیین شود

امام جمعه یزد گفت: تبیین جنگ بین اراده‌ها، افکارها و ادراکات در این دوره از تاریخ از اهمیت زیادی برخوردار است و در این زمینه نباید ضعیف عمل کنیم تا حقیقت آشکار شود.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد، امروز، 29 مهرماه در خطبه‌های این هفته حفظ نظام اسلامی را یکی از مسائل مهم در عصر حاضر دانست و تصریح کرد: درآیات قرآن بیان شده که مسیری برای سعادت به جز اسلام وجود ندارد و نظام اسلامی ما بر همان پایه و اساس بنا شده و باید در حفظ نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: ائمه اطهار(ع) در طول تاریخ همواره تلاش کردند تا از نظام اسلامی مراقبت و محافظت کنند و شخصیت اسلام اصیل و واقعی بدون حضور حکومت طاغوت را به همگان نشان دهند و شکل دهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: پایه و اساس حرکت اسلام بر مبنای حاکمیت خدا و احکام الهی بوده و خواهد بود و فرماندهی این دین با خداوند است.

ناصری ملت ایران را در سرنگونی حکومت طاغوت و برپایی حکومت اسلامی موفق دانست و عنوان کرد: حاکمیت و قوانین این حکومت همواره برای خداوند متعال است و ملت ایران نشان دهنده این حکومت به جهانیان هستند.

وی افزود: عملکرد ضعیف ما در جهاد تبیین و نشان ندادن حقیقت انقلاب اسلامی باعث شده که دشمنان ایران تلاش کنند در ادراکات و تصمیمات ملت ایران رخنه کنند و تفکر نظام زندگی مردم را تغییر دهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید راه اصلی و درست را پیدا کنیم و نباید تقلیدی رفتار کرد و باید بدانیم ذهن باز و روشنگر هیچ‌گاه فریب تبلیغات و رفتارهای تقلیدی را نمی‌خورد.

ناصری گفت: تبیین جنگ بین اراده‌ها، جنگ بین افکارها و جنگ ادراکات در این دوره از تاریخ از اهمیت زیادی برخوردار است و در این زمینه نباید ضعیف عمل کنیم تا حقیقت آشکار شود و تربیت دینی نسل جدید به درستی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha