اتفاقات اخیر تلنگری برای شناخت آسیب‌های فضای مجازی است
کد خبر: 4094621
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

اتفاقات اخیر تلنگری برای شناخت آسیب‌های فضای مجازی است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: این مسائل تلنگری برای ما است، چراکه از آسیب‌های فضای مجازی به این مقدار آگاه نبودیم.

حجت الاسلام موسوی فردبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار سرپرست، مبلغان و اساتید حوزه علمیه بانوان استان با بیان اینکه قطعاً نگاه ویژه‌ای به حوزه علمیه خواهران داریم، گفت: با توجه به جایگاه زن در اسلام و اینکه در کنار هر مرد موفق یک زن موفق است، توجه به بانوان در برنامه‌ها یک ضرورت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان بیان کرد: با وجود شیوع کرونا در چند سال اخیر اما از مسائل قشر بانوان غافل نبوده‌ایم و در سرکشی از شهرستان‌های خوزستان از مدارس خواهران نیز بازدید شده است.

موسوی‌فرد با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور ادامه داد: این مسائل تلنگری برای ما است، چراکه از آسیب‌های فضای مجازی آگاه بودیم اما نه به این مقدار.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه فضای مجازی رها است، افزود: در چند سال اخیر استفاده از فضای مجازی بسیار بیشتر شده بود و دشمن با وجود تحریم‌های مختلف، اما بسترهای متنوعی برای حضور مردم ایران در این فضا ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گلوگاه تربیتی است، خاطرنشان کرد: فرزندان نزدیک به ۱۳ سال در اختیار آموزش و پرورش هستند و باید برای آنها برنامه‌‎ریزی کرد. معلمین مدارس، خانواده‌ها و فرزندان، سه سطحی هستند که در استان خوزستان برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

 

انتهای پیام
captcha