شهدا در مسیر تمدن اسلامی یاری‌رسان هستند
کد خبر: 4095623
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

شهدا در مسیر تمدن اسلامی یاری‌رسان هستند

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هر وقت ما در مسیر حرکت به سمت قله‌های تمدن اسلامی دچار مشکلات و گرفتاری شدیم، این شهدا که روزی مأموریت دفاع از وطن را داشتند، در این مسیر کمک‌کننده می‌شوند.   

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل اداره آموزش و پرورش خوزستان، در آیین تشیع پیکر شهید گمنام (دانش‌آموزی) دفاع مقدس که امروز، ۸ آبان‌ در اهواز برگزار شد، گفت: این شهدا، کلام الهی را که می‌گوید شهدا زنده‌اند، روشن کردند. هر وقت ما در مسیر حرکت به سمت قله‌های تمدن اسلامی دچار مشکلات و گرفتاری شدیم، این شهدا که روزی مأموریت دفاع از وطن را داشتند، در این مسیر کمک‌کننده می‌شوند.   

وی افزود: دانش‌آموزان ما باید با فرهنگ و تفکر بسیجی و فرهنگ و تفکر شهادت آشنا شوند. امیدواریم دانش‌آموزان با دیدن شهدا و آشنایی با تفکر شهدا، بیاموزند و در مسیر این شهدا باشند و سربازان آینده امام زمان(عج) باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این شهید امروز به وطن بازگشت و در هفته‌ای که یادآور دلاورمردی شهید فهمیده است، تشیع شد.

بر اساس این گزارش، پیکر این شهید گمنام از حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی(ع) به طرف خیابان ۲۴ متری تشییع و در پارک شهید صباغان خاکسپاری شد.

انتهای پیام
captcha