نماز، ستون حرکت‌های تبیینی و تربیتی است
کد خبر: 4097507
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

نماز، ستون حرکت‌های تبیینی و تربیتی است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مهمترین ساحت سند تحول بنیادین، تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی و بر این اساس، ستون حرکت‌های تبیینی و تربیتی نماز است.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان که امروز یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین اصل در برنامه‌های تبیینی، اعتقادی و تربیتی در جامعه اسلامی و حرکت‌های بزرگ تربیتی و تحول‌آفرین، اقامه نماز است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون برای ترویج فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان، گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف تربیتی با محوریت نماز، برگزاری دوره‌های مختلف دانش‌افزایی با موضوع تبیین جایگاه تحول‌آفرین نماز در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان و توسعه کمی و کیفی نمازخانه‌های مدارس استان خوزستان از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه نماز بوده است.

وی گفت: بی‌خدایی و بی‌اعتقادی به پروردگار سرچشمه همه آسیب‌ها و ناپاکی‌ها در جامعه است. مهمترین ساحت سند تحول بنیادین، تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی و بر این اساس، ستون حرکت‌های تبیینی و تربیتی نماز است.

انتهای پیام
captcha