مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4098352
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش همدان برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در 19 آبان‌ماه خبر داد.

یوسف شعبانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدانیوسف شعبانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه‌ کار و تلاش استان همدان در مرحله استانی 19 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، مفاهیم جلد بیست و ششم تفسیر نمونه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

شعبانی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش را از اهداف اصلی برگزاری این دوره از مسابقات برشمرد و اضافه کرد: شناسایی استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تولید استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی از دیگر اهداف این مسابقات است.

وی تأکید کرد: برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و فرد می‌بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشد. همچنین افراد شاغل در ادارات و سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها و افراد طرف قرارداد با نهاد‌های علمی و پژوهشی (حوزوی و دانشگاهی) از شمول شرکت در مسابقه مستثنی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: در هر رشته تنها نفر اول (یک آقا و یک خانم) به شرط احراز حد نصاب تعیین شده می‌تواند معرفی و در مرحله کشوری حضور داشته باشد. مرحله کشوری دی و بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha