کتاب متناسب با نیاز روز جامعه، ماندگار و فاخر می‌شود
کد خبر: 4099939
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

کتاب متناسب با نیاز روز جامعه، ماندگار و فاخر می‌شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کتاب باید متناسب با نیاز روز جامعه تألیف شود، گفت: کتابی که با این شرایط تألیف شود، نیازی به تبلیغ نخواهد داشت و خود راه را باز می‌کند و ماندگار می‌شود.

آیت الله حیدریبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیین هفته کتاب، تجلیل از فعالان و خادمان کتاب و نشر و همچنین رونمایی از ۳۰ عنوان از تألیفات بانوان طلبه خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد. 

آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید بانوان مؤلف با پشتکار فراوان مسیر تالیف کتاب را ادامه دهند، بیان کرد: خوزستان همیشه مؤلفان برجسته و متفکری در تمامی عرصه‌های کتاب نویسی، داشته است. اینکه امروز می‌بینیم این تعداد از کتاب‌های فاخر فقط به دست بانوان خوزستانی تالیف شده است، مایه افتخار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه کتاب باید متناسب با نیاز روز جامعه تألیف شود، گفت: ابتدا تشخیص دهید جامعه به چه موضوعاتی نیاز دارد، در آن جهت تحقیق کنید و بعد شروع به تالیف کتاب کنید. کتابی که با این شرایط تألیف شود، نیازی به تبلیغ نخواهد داشت و خود راه را باز می‌کند و ماندگار می‌شود.

در پایان این آیین، بیش از ۳۰ اثر از تألیفات بانوان طلبه خوزستانی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha