راه‌یابی ۱۷۶ اصفهانی به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4100299
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
در رشته‌های معارفی صورت گرفت

راه‌یابی ۱۷۶ اصفهانی به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات سراسری قرآن

۱۷۶ نفر از استان اصفهان در مرحله مقدماتی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی، با برگزیدگان سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی، امروز، 26 آبان‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: از استان اصفهان، جمعا 176 نفر به این مرحله راه یافتند که در رشته‌های تفسیر عمومی قرآن، 92 نفر، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه، 19 نفر و ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، 65 نفر برگزیده شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی باید از طریق سامانه https://azmoon.kavano.org  برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی اضافه کرد: آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم از ساعت 15 تا 16، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه از ساعت 16 تا 17 و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه از ساعت 17 تا 18 برگزار می‌شود و مدت زمان پاسخگویی از لحظه ورود به سامانه، برای هر نفر، 30 دقیقه خواهد بود.

بخشی بیان کرد: مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی نیز قرار است سوم دی‌ماه سال جاری، به‌صورت حضوری و به میزبانی استان قم برگزار شود.

انتهای پیام
captcha