نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4100720
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در ایلام برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور استاندار ایلام امروز، ۲۸ آبان ماه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، در نشست هماهنگی هفته بسیج که امروز ۲۸ آبان، در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام، برگزار شد، اظهار کرد: باید در راستای اعتلای فرهنگ بسیج همه تلاش خود را به‌کار بگیریم. سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به معنای واقعی کلمه یک بسیجی تمام عیار در تمامی عرصه‌ها است که مسئولیت شورای هماهنگی هفته بسیج را برعهده دارند.

استاندار ایلام از گزارشات ارائه شده اقدامات بسیج در نشست قدردانی کرد و گفت: این خدمات ارزشمند گویای نقش تأثیر گذار این عزیزان در همه عرصه‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بسیج را نتیجه تفکر ناب حضرت امام(ره) بیان کرد و گفت: بسیج در ایام شیوع کرونا و اربعین خدمات ماندگاری به مردم ارائه کرد که این خدمات در بخش‌های مختلف بارقه‌ای امید را در دل همه مردم ایجاد کرده است و به خاطر تفکر ناب امام (ره) یک نیروی کارآمد برای مبارزه با نظام سلطه و ضد انقلاب ایجاد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه حضور پررنگ و همه جانبه بسیج به‌عنوان یک سازمان مردمی در کنار مردم ستودنی است و همراهی بسیج و مردم را ضامن امنیت و اقتدار کشور در همه عرصه‌ها مطرح کرد و گفت: با فداکاری و تلاش شبانه روزی بسیج نقشه‌های شوم جبهه استکبار نقش بر آب شد و با شکست بزرگی مواجه شدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند: بسیج عبارت از مجموعه از پاک‌ترین فداکارترین افراد است که در راستای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha