کانون بسیج مداحان؛ نمونه بارز جهاد بسیج در حوزه فرهنگی
کد خبر: 4102164
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

کانون بسیج مداحان؛ نمونه بارز جهاد بسیج در حوزه فرهنگی

آیت‌الله حیدری گفت: بسیج نه تنها در عرصه نظامی شناخته شده است، بلکه در عرصه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و... نیز در حال افتخارآفرینی است و کانون بسیج مداحان نمونه بارز جهاد بسیج در عرصه فرهنگی و هنری است.

آیت الله حیدریبه گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم شب شعر بسیج به دعوت کانون مداحان بسیج، با حضور شاعران و مداحان اهل بیت(ع) شامگاه پنج شنبه ۳ آذرماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج نه تنها در عرصه نظامی شناخته شده است، بلکه در عرصه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و... نیز در حال افتخار آفرینی است. کانون بسیج مداحان نمونه بارز جهاد بسیج در عرصه فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه افزود: مداحان و شعرای انقلابی اهل بیت(ع) در جبهه جهاد و دفاع از متکب اهل‌بیت(ع) هستند و هر کلمه از ابیات آنها تیری بر قلب دشمن است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری به شعر و شعرای انقلابی و مخصوصا شعرای عرب خوزستان، گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاهی کریمانه به شاعران انقلابی و مداحان اهل بیت خوزستانی، از آنها به افتخار یاد می‌کنند، چرا که شعری که با ایمان قلبی سروده شود، ممکن است با چند کلمه موزون چنان تاثیری بر قلب مؤمنين بگذارد که ده‌ها کتاب نگذارد و از جهت دیگر، در مواقع خود آنقدر شورانگیز باشد که تاثیر فتنه‌ها را در جا خنثی سازد.

انتهای پیام
captcha