تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز در اولویت باشد
کد خبر: 4103009
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز در اولویت باشد

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز گفت: باید نظارت بیشتری بر پروژه‌های خیرساز داشته باشیم.

پروژه‌های خیرسازبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمد سعیدی‌پور، سرپرست اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، امروز، هفتم آذرماه در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز استان خوزستان زبانزد و پیشگام هستند.

وی ادامه داد: برای جذب خیرین باید چند دستور را در کار داشته باشیم؛ کار با خیرین نیاز به اعتمادسازی دارد و باید از ثروتشان به درستی امانت‌داری کنیم.

سعیدی‌پور افزود: در دولت باید درست عمل کنیم و به همان میزان که خیر مدرسه‌ساز کمک می‌کند و ثروت می‌آورد، ما نیز باید به همان میزان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهیم.

سرپرست اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در تأمین اعتبار پروژه‌های دولتی باید نظام ارزشیابی وجود داشته باشد. خیر جوان و خیر سالمند و خیری که دغدغه‌مند است یا خیری که صبور است، با هم تفاوت دارند و باید این نکات دیده شوند. با کوتاه‌تر کردن زمان تکمیل پروژه‌ها نیز می‌توان اعتمادسازی کرد.

سعیدی‌پور با تأکید بر توجه به نوع ساخت و ساز مدرسه‌ها، افزود: در سازه‌های مدرسه‌ها باید به دنبال تنوع باشیم و نظارت بیشتری بر پروژه‌های خیرساز شود و تعهد بیشتری وجود داشته باشد، زیرا این انتظار خیرین است. خیرین مدرسه‌ساز برای موجودیت خود تلاش نمی‌کنند بلکه به دنبال تمدن‌سازی و هویت‌بخشی هستند و اگر قرار است فرهنگی شکل بگیرد، اینجا شکل می‌گیرد و در مدرسه‌سازی، پیوست فرهنگی وجود دارد.

انتهای پیام
captcha