نشان ولایت‌مداری در عمل مشخص می‌شود
کد خبر: 4106243
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

نشان ولایت‌مداری در عمل مشخص می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر ضرورت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: ولایت‌مدار بودن ادعا و بیان نیاز ندارد بلکه با انجام دستورات ولی فقیه است که نشان ولایت‌مداری مشخص می‌شود.

سیده مریم حسینی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیده مریم حسینی، رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز، 20 آذرماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا گفت: مقام معظم رهبری رفع محرومیت و جهاد همه جانبه را برای خدمت و حل مشکلات از مهم‌ترین وظیفه آحاد خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت رفع فقر و محرومیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: ولایت‌مدار بودن ادعا و بیان نیاز ندارد بلکه با انجام دستورات ولی فقیه است که نشان ولایت‌مداری مشخص می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای شدید مالی که بر اثر هجمه‌های همه جانبه دشمنان به‌وجود آمده است و شهر و مدیریت شهری شیراز نیز از آن مستثنا نیستند، پیش‌بینی می‌شد که بسیاری از پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به شهروندان و شهر متوقف شود یا به کندی انجام گیرد اما به لطف خداوند منان و درایت و تدبیر و اقدامات جهادی شهرداری و شورای شهر و برخی مدیران اجرایی دستگاه‌های مستقردر شیراز و همراهی سپاه احمدبن موسی(ع) چندی پیش شاهد کلنگ‌زنی و شروع به کار پروژه‌های متعدد شهری در مناطق کمتر برخوردار شیراز بودیم.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر هستند که در مدت زمان کوتاهی ان‌شاءالله توسعه فرهنگی و آبادانی این شهر فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: قطعاً ثمرات و برکات اجرا و به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها و پروژه‌های شهری عدالت محور  و جهادی که حق شهروندان است به همه مردم می‌رسد.

حسینی با بیان اینکه روز 10 و 12 آذرماه جاری روز شروع عملیات برنامه‌‌های رفع محرومیت بود و از این پس تمامی فعالیت‌های شهرداری با پیوست رفع محرومیت خواهد بود، از همراهی مدیران 11 گانه شهرداری شیراز به دلیل شتاب‌بخشی به توسعه همه جانبه این شهر و محرومیت‌زدایی از محلات و مناطق شیراز قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha