دوره آموزشی «روش تدریس قرآن» در رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 4107455
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

دوره آموزشی «روش تدریس قرآن» در رفسنجان برگزار شد

دوره آموزشی «روش تدریس قرآن» دوره ابتدایی برای حدود یک‌هزار و ۵۰۰ معلم پایه اول تا ششم از سوی دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان برگزار شد.

دوره آموزشی روش تدریس قرآن در رفسنجان

به گزارش ایکنا از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، دوره آموزشی «روش تدریس قرآن» دوره ابتدایی برای حدود یک‌هزار و ۵۰۰ معلم پایه اول تا ششم مدارس دولتی و غیردولتی از سوی دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان و با حمایت مجتمع مس سرچشمه و همکاری آموزش‌و‌پرورش، دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی نقیب‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در افتتاحیه این همایش، قدر و منزلت معلمان ابتدایی را بسیار بالاتر از چیزی که امروز مورد توجه است دانست و تربیت انسان را فرصتی گرانبها برای معلمان این مقطع برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تقویت و ارتقای آموزش و تربیت را در این مقطع برای تربیت نسل بعد ضروری و وظیفه همگانی دانست.

این دوره ۲ روزه با حضور آقایان سیف و فلاح، نویسندگان کتب قرآن دوره ابتدایی در تالار خیام دانشگاه ولیعصر و تالار دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد. در حاشیه این همایش نیز یک جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ برای مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان رفسنجان با استقبال بیش از ۳۰۰ نفر انجام شد.

انتهای پیام
captcha