29 آذر؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش البرز
کد خبر: 4107472
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

29 آذر؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش البرز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان، سه‌شنبه، ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنعبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان خبر داد و گفت: مسابقات امسال به‌صورت حضوری و در روز سه‌شنبه، ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: كارگران(صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و فرد باید دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشد)، افراد شاغل در ادارات و سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها، افراد طرف قرارداد با نهادهای علمی و پژوهشی(حوزوی و دانشگاهی از شمول شرکت در مسابقه مستثنی هستند) و خانواده‌های آنها كه شامل همسر و فرزندانی كه سن آنها بین ۱۸ تا ۲۵ سال(متولدین بعد از یک فروردین ۱۳۷۵ و قبل از آخر اسفند ۱۳۸۲) است می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در روز مسابقه ثبت‌نام از داوطلبان انجام شده و صرفا کارگرانی که شرایط حضور دارند مجاز به حضور در مسابقات هستند، افزود: این مسابقات از ساعت 7:30 در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم(جلد ۲۶ تفسیر نمونه) برگزار می‌شود.

دارایی توضیح داد: حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل دوره‌های پیشین در آن رشته جایز نیست و نفرات اول رشته‌های حفظ ۲۰ و ۱۰ جزء دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر را خواهند داشت.

وی بیان کرد: تمامی رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. در هر رشته تنها نفر اول در دو بخش آقایان و بانوان به شرط احراز حد نصاب می‌تواند در مرحله کشوری حضور داشته باشد.

انتهای پیام
captcha