رقابت 146 یزدی در مرحله استانی پنجمین جشنواره قرآنی طلاب
کد خبر: 4109129
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

رقابت 146 یزدی در مرحله استانی پنجمین جشنواره قرآنی طلاب

مسئول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یزد از رقابت 146 نفر در مرحله استانی پنجمین جشنواره بین‌المللی «قرآن و عترت(ع)» مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد.

مهدی برزگر، مسئول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یزدمهدی برزگر، مسئول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی «قرآن و عترت(ع)» مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این استان اظهار کرد: با توجه به فراخوان ثبت‌نام خانواده طلاب و روحانیون برای شرکت در این جشنواره 320 نفر از سطح استان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله سطح‌سنجی مسابقات نیز گفت: این مرحله با سنجش از 217 نفر از داوطلبان از طریق تماس تلفنی و توسط داوران مجرب انجام شد که از این تعداد 146 نفر مورد تأیید داوری و در نهایت موفق به حضور در مرحله استانی این دوره از مسابقات شدند.

مسئول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یزد اضافه کرد: مرحله استانی مسابقات در روز هشتم دی‌ماه جاری به صورت غیرحضوری برای شهرستان‌ها و نهم دی‌ماه به صورت حضوری برای شهرستان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد گفت: این جشنواره به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با محوریت آموزش، مسابقه و محفل و با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز رسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود. 

یادآور می‌شود پنجمین جشنواره بین‌المللی «قرآن و عترت(ع)» مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتابخوانی و نقاشی ویژه خانواده طلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha