خوزستان؛ میزبان مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی دانش آموزان کشور
کد خبر: 4109730
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

خوزستان؛ میزبان مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی دانش آموزان کشور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

جاسم حسینی زادهجاسم حسینی‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم دانش آموزان کشور در استان خوزستان گفت: خوزستان، میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش کشور در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی این سالها خوزستان میزبان مسابقات کشوری نبوده که با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دزفول چنین اتفاقی افتاده است، ادامه داد: برای انتخاب شهر میزبان، شاخص‌های مختلفی بررسی و دزفول به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد؛ یکی از دلایل این انتخاب، ظرفیت نیروی انسانی شهر و مجموعه منسجم آن است.

حسینی‌زاده بیان کرد: کمیته‌های دوازده‌گانه برگزاری این مسابقات تشکیل و کار کمیته‌ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات، بزرگترین رویداد قرآنی در وزارت آموزش و پرورش است، افزود: این مسابقات با حمایت‌های استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود و از کل ظرفیت استان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات استفاده می‌شود.

معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان گفت: دانش آموزان پسر از ۱۴ تا ۱۶ بهمن و دانش آموزان دختر از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه در این مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha