مدرسه ۱۲ کلاسه در هادی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4110223
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
طی سال تحصیلی آینده

مدرسه ۱۲ کلاسه در هادی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر آموزش‌و‌پرورش در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و نیازمند بازسازی در شهرستان بابلسر با اشاره به روند تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه در هادی‌شهر، گفت: تلاش خواهیم کرد که با برنامه‌ریزی اصولی این طرح برای سال تحصیلی آینده برای استفاده دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از مازندران، یوسف نوری، وزیرآموزش و پرورش، روز گذشته، 6دی  در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و نیازمند بازسازی آموزش و پرورش در شهرستان بابلسر گفت:  امکانات مناسبی که در مدارس نقاط مختلف کشور وجود دارد، نباید تنها مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد، بلکه دیگر اقشار هم از این ظرفیت باید استفاده کنند.

وی افزود: اقشار مردم می‌توانند از امکانات مدارس در ساعت‌های غیرتحصیلی دانش‌آموزان استفاده کنند و از مدیران مدارس در خواست می‌شود که در اماکن آموزشی را به‌روی آحاد جامعه باز کنند. مدارس مازندران ظرفیت قابل توجهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، مهارت‌آموزی و علمی دارند که نباید بدون استفاده بماند و باید در اختیار همگان قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روند تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه در هادی‌شهر گفت: زمین این مدرسه را خیری اهدا کرده که در زمان حاضر این واحد آموزشی در دست ساخت ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.برای تکمیل این طرح حدود هشت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در قالبی مشخص برای جذب این اعتبار تلاش خواهیم کرد.

نوری اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که با برنامه‌ریزی اصولی این طرح برای سال تحصیلی آینده برای استفاده دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در این بازدید نیز با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز پیش قدم تر از دولت برای نوسازی و بازسازی دولت در استان مازندران در حال فعالیت هستند،  گفت: حدود ۳ هزار خیر مدرسه‌ساز در استان مازندران در حال فعالیت هستند که نقش مؤثری در تمدن و فرهنگ مازندران ایفا می‌کنند، چرا که دغدغه جوانان و نوجوانان این استان را دارند.

وی اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز نقش ممتازی در اجرای پروژه‌های آموزش و پرورش دارند که دولت بنا دارد این نقش را در استان مازندران عملیاتی کند. دارایی‌های مازاد آموزش و پرورش استان مازندران شناسایی و در اختیار خیرین قرار می‌گیرد تا شاهد اجرای پروژه‌های بیشتری در این راستا باشیم و بنا داریم از ظرفیت خیرین در روستاها برای احداث مدارس استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha